Showing posts with label مردم ایران. Show all posts
Showing posts with label مردم ایران. Show all posts

Sunday, January 31, 2016

ایران- جلسه «همبستگی منتخبین فرانسه با مقاومت ایران در برابر افراطی گری تحت نام اسلام»


مریم رجوی: کمک به مدعیان دروغین میانه‌روی در ایران، به ماشين سرکوب و صدور تروريسم سوخت ميرساند

روز یکشنبه ۴ بهمن (۲۴ژانویه۲۰۱۶) جلسه‌یی در دفتر شوراي ملي مقاومت ايران، با حضور مريم رجوي و با شرکت شخصیتهای سیاسی و منتخبان فرانسوی زیر عنوان «همبستگی منتخبین فرانسه با مقاومت ایران در برابر افراطی‌گری تحت نام اسلام» برگزار شد.
مریم رجوی در سخنرانی خود گفت: روحاني که در هنگام انتخابات ریاست جمهوری رژیم ادعا می‌کرد اعتدال خواهد آورد، چند روز دیگر با یک بیلان شوم به اروپا می‌آید: دو هزار اعدام، سرکوب اقلیتهای مذهبی، اعدام پی‌درپی زندانیان سیاسی،
موشک‌باران لیبرتی، گسترش فقر و بیکاری و رکود در جامعه ایران، تشدید دخالتهای مرگبار در سوریه و عراق، جنگ‌افروزی در یمن، تروریسم در کویت و بحرین، تست موشکهای جدید و …
مریم رجوی تأکید کرد: روحانی می‌خواهد با سفر به اروپا ضعف و انزوای رژیم را بپوشاند. او تلاش می‌کند با مدره‌نمایی اعدامها در ایران و نقش آخوندها در کشتار سوری‌ها را بپوشاند.
مریم رجوی افزود:‌ مردم ایران انتظار دارند که فرانسه به فریبکاریهای او میدان ندهد. شایسته است که فرانسه در کنار مردم ایران بایستد. این هم دفاع از انسانیت است، هم دفاع از ارزشهای فرانسه و هم یک سیاست صحیح.
مریم رجوی  افزود:‌ برخی حامیان ملاها می گویند روحانی از این سیاستها جداست. اما روحانی خود را از این سیاستها‌ جدا نمی‌کند. او از اعدامها دفاع می‌کند، از دیکتاتوری بشار اسد حمایت می‌کند، برای گسترش موشکهای سپاه پاسداران تلاش می‌کند و همیشه مدافع تئوکراسی است.
شماری از شخصیتهای سیاسی و شهرداران و منتخبان مردم فرانسه از جمله راما یاد، وزیر سابق حقوق بشر؛ دومینیک لوفور نماینده مجلس ملی؛ استاندار افتخاري ايو بونه ، ژان پل ژاندون شهردار سرژي، برونو ماسه شهردار ويليه آدام، كلو كريگیر شهردار آنير سور اواز، خليد ال فرا، ژان پیر بکه شهردار سابق اور سوراوآز، ژاك فيت شهردار سابق نوويل سوراوآز ، ژيلبر مارساك شهردار سابق ژويي لو موتيه، خانم سیلوی فاسیه شهردار پن، آرماند ژآکمن شهردار موسي لوويو، هروه توگوئه شهردار ويلپاريسي و سئواد آنسلو به نمایندگی از منتخبان استان سن اٍ مارن، دومینيك بايي شهردار ووژور ، محمد شرفاوي، بوعلم بن خلوف، به نمایندگی از منتخبان استان سن دنی، ژاکی دومینی شهردار اورس در این اجلاس سخنرانی کردند.

مریم رجوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم ایران هفته گذشته به ناچار اجرای توافق اتمی را آغاز کرد گفت:‌ با افشاگریهای مقاومت ایران و تحریم جامعه جهانی رژیم آخوندی مجبور شد از پروژه‌های شوم اتمی خود دست بکشد. این تجربه خیلی مهمی بود و ثابت کرد که این رژیم فشارپذیر است.
 وی تأکید کرد که اکنون زمان آن است که این رژیم را وادار به توقف اعدامها و آزادی زندانیان سیاسی کرد. رژیم باید حمله به پناهندگان کمپ لیبرتی و برنامه موشکی‌اش را متوقف کند. تنها راه صلح و ثبات در منطقه خلع ید از رژیم در منطقه، در سوریه و عراق و لبنان و یمن و ... توقف کشتار مردم بیدفاع سوریه است.
مریم رجوی با ابراز انزجار از واقعه هولناک ۱۳نوامبر در فرانسه گسترش انفجاری گروه داعش را از عواقب ویرانگر سلطه‌جویی ملاها در منطقه خواند و گفت: وقتی ملاها به کمک رژیم‌های دست‌نشانده خود در عراق و سوریه مردم را سرکوب کردند، فرصت برای گسترش داعش فراهم شد.
مریم رجوی گفت: قرآن گفته است که در دین اجباری وجود ندارد. به‌این دلیل ما قاطعانه احکام شریعت ملاها را که برخلاف اسلام است، رد می کنیم.ما حکومت استبدادی را رد می‌کنیم. چه با نام ولایت فقیه در تهران چه با نام خلافت یا دولت اسلامی.اسلام حقیقی مدافع آزادی و برابری زنان است، خواهان حاکمیت مردم است، و به بردباری فرا می‌خواند.
در این برنامه همچنین چند قطعه موزیک زیبا توسط استاد محمد شمس و حمیدرضا طاهر زاده از موسیقیدانان و هنرمندان عضو شورای ملی مقاومت اجرا شد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴بهمن ۱۳۹۴ (۲۴ژانویه ۲۰۱۶)

Saturday, January 23, 2016

ایران- فراخوان به شرکت درتظاهرات علیه پذیرش رئیس جمهور اعدام در فرانسه


مقالات

منوچهرهزارخانی:‌ فراخوان به شرکت درتظاهرات علیه پذیرش رئیس جمهور اعدام در فرانسه


هم میهنان گرامی، یاران مقاومت،
سالها پیش تر، وقتی اولین ”تدارکاتچی“ همین دستگاه کنونی ولایت به اروپا سفر کرد، عمدتا برای آن بود که از دولتهای میزبان خواهان همکاری برای خفه کردن جنبش سازمان یافتة مردم ایران شود. او در به دست آوردن نتیجة مورد آرزویش چندان موفق نبود و تنها رهاورد سفرش در بازگشت، قرار داده شدن نام جنبش مقاومت در لیست سیاه پاره یی از این کشورها بود. ماجرای آن چه پس از آن گذشت، حاکی از موفقیت مقاومت در باطل کردن همة آن ”لیست گذاری“ های کذایی به حکم دادگاههای همین کشورهای ”لیست گذار“ است، هنوز در ذهن همة ما هست و نیاز به تکرار ندارد.
حالا همان دستگاه ولایت ضدبشری قصد دارد ”تدارکاتچی“ دومی را، که بر اثر سگ دعواهای درونی به گردنش گذاشته شده، برای بهره برداری از ”فرجام برجام“ در جهت کش دادن عمر به پایان رسیده اش به اروپا بفرستد. به نظر من وظیفة همه دوستداران رهایی مردم ایران کاملا روشن است: اول، استقبال هر چه بیشتر و هر چه باشکوه تر از برنامة همیاری تلویزیون آزادی، دوم شرکت هر چه انبوه تر و سرزنده تر در تظاهرات سازمان داده شده در اعتراض به پذیرش نماینده رژیمی که رکورد دار اعدام هم میهنان خود و سرکوب هر گونه صدای اعتراض است.
مرگ بر اصل و فرع ولایت فقیه!



Sunday, January 10, 2016

ایران - عربستان تنش ها بالا میگیرد


این روزها شاهد عیان شدن چهره واقعی رژیم جنایتکارآخوندی برای دولت مردان منقطه هستیم .

 چیزی که سالیان مقاومت ایران ورئیس جمهور مقاومت خانم مریم رجوی بارها در سخنرانی ها وموضع گیریها ی خودشان به آن شاره کرده و گفتند که دخالت های رژیم ایران در منقطه و عراق و سوریه ....  صد بار خطر ناک تر از بمب اتمی است و حالا درادامه همان عملکرد صدور ارتجاع وتروریسم به کشورعربستان وسایر کشورهای منقطه رسیده است و  بخوبی نشان می دهد که چقدر مواضع مقاومت ایران درست  بوده و طی این سالیان مجاهدین و رزمندگان آزادی در اشرف و لیبرتی بهای همین حرف اصولی را با ‍پرداخت قیمت کلان داده اند و حالا کار به جایی رسیده است

ایران - اعدام نقض مستمرحقوق بشرمماشات اتحادیه اروپا


درحالیکه هرروز شاهد اعدام و شکنجه نقض حقوق بشر در ایران دررژیم آخوندی هستیم در حالیکه اعتراضات معلمان ومالباختگان و مادرانی که ماه ها و سالها از سرنوشت عزیزان خبری ندارند و اعتراضات آنهادربی قانونی این رژیم چپاولگر بی پاسخ مانده اتحادیه اروپا دست ازمماشات با این جانیان برنمی دارند .
سفر موگرینی به  ایران تهران را محکوم میکنیم وزمان آن رسیده اتحادیه  دست ازمماشات بااین رژیم جنایتکار بردارد و همگام وهم صدا با مردم ایران و مردم منطقه روابط  خودرا مشروط به قطع اعدام و شکنجه و ... بکنند
مریم رجوی درموضع گیریهایی که داشتند مماشات با این رژیم جنایتکار را محکوم کردند .
مریم رجوی گفت آخوند های حاکم برایران 62 باردرملل متحد محکوم شده اند باید به خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند .
همچنین مریم رجوی در اجلاس متحد علیه بنیادگرایی اسلامی  نقش مقاومت ایران گفت  حقوق بشرو آزادی ربوده شده ایران را باید با مبارزه به دست آورد 

انتقال ۹ زندانی به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج برای اعدام






اعدام جنایتکارانه دو زندانی در رشت

Tuesday, January 5, 2016

ایران- تسلیت مریم رجوی به مناسبت درگذشت مادربهکیش





مریم رجوی- درگذشت سرکار خانم نیره جلالی مهاجر – مادر بهکیش – را به خانواده محترم او، به جامعه خانواده‌های 
 شهیدان و زندانیان  سیاسی، به سازمان چریکهای فدایی خلق ایران و به مردم تهران تسلیت می‌گویم.
اکنون، مادران خاوران، زنی پرشور و ناآرام و مردم ایران یکی دیگر از مظاهر پرافتخار زن به‌پاخاسته ایرانی را از دست داد او رستگار شد و به پنج فرزند و دامادش که در دهه شصت در رویارویی با رژیم ولایت فقیه به شهادت رسیدند، پیوست. اما دادخواهی و عصیان و اعتراضی که او و دیگر مادران والای ایران زمین شعله‌ور کرده‌اند، پابرجاست.آری مردم ایران برآن است ریشه  آخوند های حاکم بر ایران  را از روی سرزمینمان ایران ‍پاک نکرده هرگز ازپانخواهد نشست