Showing posts with label عربستان. Show all posts
Showing posts with label عربستان. Show all posts

Friday, February 5, 2016

ایران- پایان دوران مفت خوری رژیم آخوندی


این روزها اخبارموضع گیری های سرانه دولت های منطقه  را می شنویم که همه ازحمایت رژیم ایران از تروریسم به ستوه آمده اند . این نشان چرخیدن تعادل قوای منقطه علیه رژیم دجال وضد بشری ایران است که طی سالیان ازقبل جنگ عراق وامریکا و افغانستان و سوریه خورده است و حالا زمان پس دادن همین مفت خوری ها سالیان رسیده است و ناگفته نماند که طی  سالیان  شورای ملی مقاومت ایران ومجاهدین خلق ایران با پرداخت قیمت  کلان،رژیم ایران ودجال گری های آن را افشا کردند وقیمت آن را با رنج وخون رشید ترین فرزندان ایران زمین پرداخت کردند 

عادل الجبیر: رژیم ایران از ابتدا از تروریسم به‌عنوان وسیله‌ای برای سیاست خارجی‌اش استفاده می‌کندعادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی طی مقاله‌یی در نشریه نیوزویک نوشت: عربستان سعودی هدف تروریسم بوده و شکست دادن تروریسم اولویت ماست، چه تروریسم القاعده و داعش باشد و چه تروریسم رژیم ایران و نمایندگان آن، شکست دادن آنها در جهت منافع ماست.الجبیر افزود: رژیم ایران از ابتدا از تروریسم به‌عنوان وسیله‌ای برای سیاست خارجی‌اش استفاده می‌کند و طی این سالیان عربستان سعودی هدف تروریسم نمایندگان رژیم ایران بوده است. در مواجهه با این تروریسم خطرناک و برای ریشه‌کنی و خشک کردن منابع آن، عربستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.


Sunday, January 10, 2016

ایران - عربستان تنش ها بالا میگیرد


این روزها شاهد عیان شدن چهره واقعی رژیم جنایتکارآخوندی برای دولت مردان منقطه هستیم .

 چیزی که سالیان مقاومت ایران ورئیس جمهور مقاومت خانم مریم رجوی بارها در سخنرانی ها وموضع گیریها ی خودشان به آن شاره کرده و گفتند که دخالت های رژیم ایران در منقطه و عراق و سوریه ....  صد بار خطر ناک تر از بمب اتمی است و حالا درادامه همان عملکرد صدور ارتجاع وتروریسم به کشورعربستان وسایر کشورهای منقطه رسیده است و  بخوبی نشان می دهد که چقدر مواضع مقاومت ایران درست  بوده و طی این سالیان مجاهدین و رزمندگان آزادی در اشرف و لیبرتی بهای همین حرف اصولی را با ‍پرداخت قیمت کلان داده اند و حالا کار به جایی رسیده است

Wednesday, January 6, 2016

ایران- شکست استراتژی صدور بحران ژریم ایران به خارج مرزها




این روز ها شاهد موضع گیریهای شخصیت های مهم کشورهای عربی علیه رژیم ایران هستیم .چرا دوران سرنگونی رژیم آخوندی ایران نزدیک است .چراکه نقاب ازچهره دین فروش آخوند های ایران کنار رفته است به یمن مقاومت وپایداری فرزندان رشیدایران زمین در اشرف و لیبرتی به جهانیان و کشور های منقطه نشان داد که درمقابل این رژیم جنایت کارایران باید ایستاد ومقاومت کرد 



همانطورکه فیصل الفایز رئیس مجلس اعیان اردن در گفتگویی با تلویزیون العربیه گفت :



عربستان سعودی یک متحد استراتژیکی برای اردن و سایر کشورهای عرب است و باید موضعی متحد در مقابل هر گونه تهدید این کشور یا کشورهای خلیج فارس اتخاذ کرد. او گفت اردن امنیت عربستان سعودی را بخشی از امنیت اردن می داند. عربستان سعودی عمق استراتژیکی اردن است. اردن نیز عمق استراتژیکی عربستان سعودی است.




بارها خانم مریم رجوی درسخنرانی های خودشان گفتند :
بنیادگرایی به نخستین تهدید صلح ودرمنطقه وجهان تبدیل شده است و آخوند های حاکم برایران با سؤ استفاده از باورهای مذهبی بیش از یک میلیارد مسلمان ، به توسعه طلبی و صدوربحران و تنش می پردازند.

Tuesday, January 5, 2016

ایران- با آتش کشیدن سفارت عربستان درتهران جبهه عربی علیه رژیم ایران متعهد شد


رژیم آخوندی ایران در بحران های درونی و بیرونی دست وپا می زند ودوران مفت خوری آخوند ها بسر آمده است وهراقدام او منجربه انزوای بیشترمی شود و می بینیم بدنبال تهاجم به سفارت عربستان در تهران توسط اوبا‍ش خامنه ای





 دولت کویت در اعتراض به این اقدام رژیم ایران سفیر خودرا ازتهران فراخواند.






شورای امنیت حمله به سفارت عربستان در تهران را محکوم کرد











این ها همه اثبات کننده سخنان مریم رجوی  بود

. مریم رجوی گفت خطر دخالت های رژیم  آخوندی درعراق ومنطقه صدبار خطرناک تر از بمب اتمی رژیم ایران است واین روزها می بینیم چه درعراق و سوریه وحالا سایر کشور عملکرد شوم این رژیم گویای همین حقیقت است بایستی دستان رژیم ایران.باید درمنطقه قطع کرد.به امیدآن روز..دور نیست .