Showing posts with label قطع اعدام. Show all posts
Showing posts with label قطع اعدام. Show all posts

Sunday, January 10, 2016

ایران - عربستان تنش ها بالا میگیرد


این روزها شاهد عیان شدن چهره واقعی رژیم جنایتکارآخوندی برای دولت مردان منقطه هستیم .

 چیزی که سالیان مقاومت ایران ورئیس جمهور مقاومت خانم مریم رجوی بارها در سخنرانی ها وموضع گیریها ی خودشان به آن شاره کرده و گفتند که دخالت های رژیم ایران در منقطه و عراق و سوریه ....  صد بار خطر ناک تر از بمب اتمی است و حالا درادامه همان عملکرد صدور ارتجاع وتروریسم به کشورعربستان وسایر کشورهای منقطه رسیده است و  بخوبی نشان می دهد که چقدر مواضع مقاومت ایران درست  بوده و طی این سالیان مجاهدین و رزمندگان آزادی در اشرف و لیبرتی بهای همین حرف اصولی را با ‍پرداخت قیمت کلان داده اند و حالا کار به جایی رسیده است

ایران - اعدام نقض مستمرحقوق بشرمماشات اتحادیه اروپا


درحالیکه هرروز شاهد اعدام و شکنجه نقض حقوق بشر در ایران دررژیم آخوندی هستیم در حالیکه اعتراضات معلمان ومالباختگان و مادرانی که ماه ها و سالها از سرنوشت عزیزان خبری ندارند و اعتراضات آنهادربی قانونی این رژیم چپاولگر بی پاسخ مانده اتحادیه اروپا دست ازمماشات با این جانیان برنمی دارند .
سفر موگرینی به  ایران تهران را محکوم میکنیم وزمان آن رسیده اتحادیه  دست ازمماشات بااین رژیم جنایتکار بردارد و همگام وهم صدا با مردم ایران و مردم منطقه روابط  خودرا مشروط به قطع اعدام و شکنجه و ... بکنند
مریم رجوی درموضع گیریهایی که داشتند مماشات با این رژیم جنایتکار را محکوم کردند .
مریم رجوی گفت آخوند های حاکم برایران 62 باردرملل متحد محکوم شده اند باید به خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند .
همچنین مریم رجوی در اجلاس متحد علیه بنیادگرایی اسلامی  نقش مقاومت ایران گفت  حقوق بشرو آزادی ربوده شده ایران را باید با مبارزه به دست آورد 

انتقال ۹ زندانی به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج برای اعدام






اعدام جنایتکارانه دو زندانی در رشت