Showing posts with label مریم رجوی. Show all posts
Showing posts with label مریم رجوی. Show all posts

Sunday, March 20, 2016

ایران-مریم رجوی عید نوروز، جشن فرارسیدن حتمی بهار و آزادی و شادکامی است


مریم رجوی- عید نوروز، جشن فرارسیدن حتمی بهار و آزادی و شادکامی است




29اسفند، 1394
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک! 

هموطنان عزیز!
مادران و پدران گرامی!
برادران و خواهران عزیرم!
مریم رجوی گفت  جوانان پرشور و نوجو و نوخواه ایران زمین!
زنان و مردان دلیر در زندانهای سیاسی که در بند و اسارت به استقبال نوروز می‌روید،
مجاهدان قهرمان در زندان لیبرتی که پیام‌آور بهار و نوروز ایران‌زمین هستید،
ایرانیان دور از وطن در چهار گوشه جهان که با نوروز و سفره هفت‌سین، ایران، این زیباترین وطن را، به خانه و خانواده خود می‌آورید،
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک!
باشد که فرخندگی نوروز، همه روستاها و شهرهای کشورمان و تمام روزها و لحظه‌های زندگی شما را فراگیرد و دیوهای عمامه‌ به‌سر را براندازد. باشد که بنا‌ به دعای زرتشت:
منش بد شکست بیابد، منش نیک پیروز شود،
دروغ شکست بیابد و راستی بر آن چیره شود.

مریم رجوی گفت هموطنان عزیزم
نوروزی و شادکامی، اگر ‌چه به سرقت رفته، اما حق شماست. آزادی و رفاه و امنیت حق شماست. حقوق‌بشر، انتخابات آزاد و جدایی دین و دولت حق شماست. مبارزه برای یک زندگی عادلانه و یک کشور بدون اعدام و شکنجه و قیام برای به زیر کشیدن ولایت فقیه حق شماست. این حق را باید به کرسی نشاند و غاصبان و سرکوبگران را سرنگون کرد. در این مسیر، ما همه یک دل و یک تن واحدیم. به قول مسعود «هر کس که خواهان سرنگونی استبداد دینی و آزادی و حاکمیت جمهور مردم و رأی مردم است با ما و ما با او هستیم».


مریم رجوی گفت خوشا پایداری و استقامت شما که سال گذشته سایتهای بمب اتمی را متلاشی و تعطیل کرد حالا نوبت درهم‌شکستن پاسدارخانه‌ها و بی‌دادگاهها و شکنجه‌گاههاست.
مریم رجوی گفت خامنه‌ای می‌خواست رژیمش را از چاله عقب‌نشینی اتمی بیرون بیاورد؛ اما در نمایش انتخابات‌ کل حکومت را به چاه انداخت. او می‌خواست در یمن و سوریه راه نفس رژیمش را باز کند. اما در یمن شکست خورد و در سوریه، مهم‌ترین فرماندهانش را به کشتن داد و به‌چنان وضعیت نزاری رسید که دست‌ به‌دامن دولت روسیه شد. هر چند که روسیه هم، به‌رغم‌ تمام بمبارانها و کشتارها در آنجا دوام نیاورد و باز هم رژیم بی‌پشتوانه شد.
مریم رجوی گفت پس به کارگران، معلمان، پرستاران و به‌خصوص به شما مادران‌ و زنان و مردان آزاده‌یی که در برابر اوین به‌اعتراض برخاستید، می‌گویم این شمایید که عید را می‌آورید.

شما که در زندانها مقاومت می‌کنید، زندانیانی که جشن چهارشنبه‌سوری برگزار کردید و شما که فروزانتر از پیش در گوهردشت، شعار می‌دادید: «بزن آتش به اصل ولایت»، بله شما هستید که عید را می‌آورید!
مریم رجوی گفت شما که به مردم فقرزده و تهیدست کمک می‌کنید و شما که در پیرامون خود، صلح و صفا و اعتماد و دوستی بذل می‌کنید، شما عید را می‌آورید!
عید آزادی با اراده‌های شما نزدیک می‌شود.
صدسال به‌ از این سالها.
بهاران خجسته، نوروز پیروز و آغاز سال ۱۳۹۵ بر همه شما مبارک.

Tuesday, March 8, 2016

ایران- درروز جهانی زن یادی از دردهای آنها


مریم رجوی  در جلسه کنفرانس زنان درروز جهانی زن گفت بنیادگرایی سرطان رو به گسترشی است که همه را تهدید می‌کند. به‌طوری که از حاشیه اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام، همه‌جا، افراطی‌گری تحت نام اسلام از جمله گروه داعش سربلند کرده که قربانیان اصلی آن زنان هستند. بنابراین ضروری است که نقطه کانونی این بلای عظیم را بشناسیم و به راه ریشه‌کنی آن و نقش زنان در این مبارزه بپردازیم.




در واقع این زنان هستند که قربانی بنیاد گرایی و خشونت و ببریت آخوندی هستند با دیدن این عکس ها عمق فاجعه ایران آخوند زده را میتوان بخوبی فهمید





ازطرفی پاسخ این درد ها را می توان در مقاومت سترگ وپایدار دید و به آینده درخشان ایران فردا امیدوار شد و با شعار میتوان باید خانم رجوی این زنجیر ها را کنار زد و براین جانیان ضد بشر شورید می توان وباید می توان وباید



پس باشعار میتوان وباید به پیش می تازیم 



Wednesday, March 2, 2016

ایران- جلسه زنان درپاریس





08 اسفند, 1394
جلسه در آستانه روز جهانی زن در پاریس:
انتخابات ملايان رقابتي بود ميان مسئولان كنوني و قبلي شکنجه و اعدام و صدور تروريسم

شركت كنندگان با اشاره به نمونه موفق مقاومت ايران در تحقق برابري و پيشتازي زنان تاکید کردند با همبستگی و اتحاد عمل می توانند نقش كليدي و تعيين كننده یی در نبرد با با بنيادگرايي و تحقق برابري ايفا كنند


روز شنبه
۸ اسفند (۲۷فوریه) در آستانه روز جهانی زن، جلسه بزرگی زیر عنوان «تعهد برای برابری ، زنان متحد علیه بنیادگرایی» در حضور مریم رجوی، رئيس جمهور برگزیده مقاومت ایران و شماری از شخصيتهاي سياسي ، روشنفکران، شخصیتهای برجسته و فعالان جنبش‌ برابری از 26 كشور از چهار قاره برگزار شد.


خانم رجوي در سخنراني خود در باره نمايش انتخابات رژيم آخوندي گفت آنچه ديروز برگزار شد انتخابات براي تعيين نمايندگان مردم نبود، اين انتخابات رقابتي بود ميان مسئولان كنوني و قبلي شكنجه و اعدام و صدور تروريسم. چيزي كه افسانه اعتدال وميانه روي در اين رژيم را باطل مي كند. به همين خاطر اين نمايش با انزجار و نفرت اكثريت مردم ایران و به خصوص جوانان مواجه شد. با این انتخابات، خامنه‌ای می‌خواهد رژیمش را هرچه بیشتر بر جنگ در سوریه و سرکوب و زن‌ستیزی در ایران متمرکز سازد. اما این آغاز دوران بیسابقه یی از شکنندگی و فرسایش ولایت فقیه است که از عواقب آن جان به در نخواهد برد.
وی افزود: حجاب اجباری، اهرم سرکوب فراگیر و دائمی زنان است. تنها در یک سال سه میلیون و
۶۰۰ هزار زن به بهانه «بدحجابی» در خیابان‌ها مورد بازرسی و بازجویی خیابانی قرار گرفته و 18 هزار تن به دادگاه کشیده شده اند. رواج خشونت و تجاوز علیه زنان و رواج گسترده اعتیاد و تیره روزی زنان نیز از نتایج شرعیات پرفساد آخوندها است.
در ایران تحت حاكميت آخوندها چند همسری و و رفتار ضدبشری نسبت به زنان و دختربچه‌ها، سوءاستفاده جنسی از اطفال و دختربچه های کم‌تر از 9 ساله بر زنان تحمیل می شود. ولایت فقیه که یک انحصارطلبی جنون‌آساست، با تمام قوا رودر روی حق برابری زنان ایستاده است. مریم رجوی گفت: آنها ایران را به زندان بزرگ زنان تبدیل کرده اند.
مریم رجوی تصریح کرد: هرچه بر اساس اجبار باشد و انتخاب آزادانه مردم را انکار کند و هرچه حقوق برابر زنان را نفی کند. نه اسلام که ضد اسلام است. ما انکار حقوق زنان را چه در لباس مذهب، چه در هر لباس دیگری تحمل نمی کنیم. در برابر افراطی‌گری و ارتجاع و دین‌فروشی، ما از اسلام دموکراتیک دفاع می‌کنیم. ما برآنیم که با تحقق برابری و به‌ویژه با مشارکت فعال و برابر زنان در رهبری سیاسی، این قرن را به‌ نام زنان، به عصر رهایی زنان تبدیل کنیم. برنامه ما برای ایران فردا برقراری يك دموكراسي بر اساس آزادی، برابري و جدايي دين از دولت و لغو حكم اعدام است. برابري در آزاديها و حقوق اساسي برابري در مقابل قانون، برابري اقتصادي، برابري در خانواده و آزادی‌ِ‌ِ انتخاب پوشش و مشارکت فعال و برابر در رهبری سیاسی.
خانم رجوي خطاب به زنان ايراني گفت شما و خواهران پیشتاز شما در لیبرتی می توانید و باید دیکتاتوری ولایت فقیه و بنیادگرایی و گروههای برآمده از آن با هر نام و نشان را از منطقه، جارو کنید و آزادی را به ایران، صلح را به منطقه و امینت را به جهان بازگردانید. شما شایستة آن هستید که سرنوشت خود را در یک ایران بدون ولایت فقیه به‌دست بگیرید. زنان در مقاومت ایران برای آن مبارزه می‌کنند که مردم ایران‌، به‌ویژه زنان، آزاد باشند و حق مداخله در سرنوشت خود را به‌دست آورند. 
خانمها لیندا چاوز،‌ مدیر روابط عمومی کاخ سفید و کارشناس آمریکا در زیرکمیته حقوق بشر ملل متحد، راما یاد، وزیر سابق حقوق بشر فرانسه، اینگرید بتانکورد، کاندیدای سابق ریاست جمهوری در کلمبیا؛ ریتا زوسموت، رئیس سابق مجلس آلمان؛ رانجا کوماری، رئیس مرکز تحقیقات اجتماعی و پنجمین برنده جایزه لوتوس از هند، نغم غادری، نایب رئیس ائتلاف ملی سوریه؛ رشیدا مانجو، گزارشگر سابق ملل متحد در امر خشونت علیه زنان؛ یاکین آرتوک، گزارشگر سابق ملل متحد در امر خشونت علیه زنان؛ کریستین اوکران، روزنامه نگار و نویسنده فرانسوی و مجری مشهور تلویزیون؛ بئاتريس بسرا، عضو پارلمان اروپا از اسپانیا؛ استفانيا پتزوپانه، سناتور ایتالیایی؛ گری دوران نماينده سابق پارلمان اروپا از روماني، فتحیه بقالی به نمایندگی از هیات زنان قانونگزار از مراکش؛ نجیمه طای طای، وزیر سابق آموزش و جوانان از مراکش؛ انیسه بومدین، بانوی اول الجزایر، حقوقدان و اسلام شناس؛ عزه هیکل، نويسنده مصري و استاد دانشگاه اكادمي عربي وابسته به اتحاديه عرب، و یکی از رهبران شورای زنان قبایل عرب؛ ماجده النویشی، نایب رئیس ائتلاف نمایندگان زن عرب از مصر؛ دريتا اوديلي، معاون وزیر سابق و رئیس اتاق ملی میانجیگری (آلبانی) ؛ ديانا كولي، نویسنده، خبرنگار و سیاستمدار از آلبانی؛ سويم آربانا، بنیانگذار سازمان مفید برای زنان آلبانی؛ هیات حقوقدانان شامل فاطوماتا ديارا (مالي)؛ كريستي بريملو، مشاور ملکه و رئیس کمیته حقوق بشر کانون وکلای انگلستان و ولز؛ سارا چندلر از انگلستان، رئیس کمیسیون حقوق بشر فدراسیون انجمن وکلای اروپا؛ ماریا کاندیدا المیدا، معاون دادستان کل در دیوان عالی پرتغال؛ زینت میرهاشمی، از اعضاي شوراي ملي مقاومت ايران و سردبیر نشریه نبرد خلق؛ و صفورا سدیدی از اعضای شورای مرکزی مجاهدین؛ و شماری از مسولان انجمنها و جوامع و جوانان حامی مقاومت ایران در میان سخنرانان بودند.
سروناز چیت ساز مسول کمیسیون زنان شورا و زلال حبیبی از اعضای شورای مرکزی مجاهدین، همچنین خانم لیندا چاوز مدیریت برنامه را به عهده داشتند.
خانمها نانسي پلوسي، رهبر نمايندگان دموكرات در كنگره آمريكا و بارونس بوترويد رئيس سابق مجلس عوام انگلستان، لورتا سانچز و جودي چو نمايندگان كنگره آمريكا، و فرانسوا اريتيه نويسنده و انسان شناس برجسته فرانسوي به اجلاس پيام دادند.
سخنرانان راههای مقابله با افراطي گري اسلامی به مثابه چالش اصلي جهاني مورد بررسی قرار دادند و با اشاره به نمونه موفق مقاومت ايران در تحقق برابري و پيشتازي زنان در همه عرصه هاي مبارزه با بنيادگرايي به رهبري خانم رجوي تاکید کردند. آنها تصریح کردند زنان که قربانیان اصلی بنیادگرایی هستند با همبستگی و اتحاد عمل می توانند نقش كليدي و تعيين كننده یی در نبرد با این پدیده شوم که اکنون همه مرزهای جغرافیایی و تمامی مرزهای خشونت را درنوردیده ایفا کنند
اجرای برنامه هایی در مورد درد و رنج مردم سوریه توسط یک کودک سوری، اعدام زنان جوان ایرانی ، مادران زندانیان سیاسی و فاجعه اسیدپاشی بر صورت و بدن زنان جوان در ایران از دیگر برنامه های این اجلاس بزرگ بود.
 یک گروه از هنرمندان آلبانی همچنین خانمها مرجان و گیسو شاکری، از هنرمندان ارزنده مقاومت ایران و آیدا از خوانندگان جوان نیز در این اجلاس بزرگ هنرنمایی کردند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ اسفند۱۳۹۴ (۲۷فوریه ۲۰۱۶)

Tuesday, February 9, 2016

ایران- کارگزاران فاسد رژیم آخوندی رو در روی مردم محروم

   هرروز رژیم ضد ایرانی برسرکار است برمحرومیت مردم ایران و فرزندان آن افزوده می شود می بینیم که کودکان این مرزبوم بجای اینکه در کودکستان و یا در مدرسه باشند درکوچه وبیابان بدنبال انجام کارهای سخت بخاطرلقمه نانی هستند واین رژیم آینده آنها را نابود کرده است . پول نفت مردم ایران یا در اتمی بخاطر امیال قدرت پرستانه این آخوندهای جنایتکار برباد رفت ویا خرج  صدور تروریسم و بحران در منقطه ویا هزینه مزدوران برون مرزی این رژیم ضدبشری میشود و محرومترین ها همین مردم ایران و کودکان آنها هستند و دور نیست که با سرنگونی ا ین رژیم خوشبختی و سعادت و آزادی به ایران زمین با مهرتابان ایران خانم مریم رجوی  زمین بازخواهد گشت و ایران آزاد و آباد خواهیم داشت و آن روز دور نیست .

فقر در ایران

درآستانه سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، شیخان به نفت و کرسی و شلاق رسیده، با جان و مال و آبروی مردم ایران، چه کرده اند؟! دیو سفید به دست فرزندان خلق ایران به گور رفت و دیوان سیاه و پلید از دخمه های قرون سر برآوردند و این چنین به جشن حرامخوارگی و مفتخوری نشسته اند و نامشان را مدیران و خبرگان گذاشته اند.
«مدیران» در جمهوری اسلامی! به یک طبقه‌ی اجتماعی خاص تبدیل شده‌اند با تیپ و گفتمان و منش و هویتی شبیه هم. این طبقه همه چیزش شبیه هم است. از کت و شلوار و لبخندهای دیپلماتیکش گرفته تا نوع حضورش در شوهای تبلیغاتیِ خیریه‌نما و از نوع حرف زدن و کلماتش گرفته تا عادات مدیریتی و شخصی‌اش، همه شبیه هم‌اند. این جماعت حتی رنگ جوهر و شیوه‌ی پارافی یکسان دارند و از این نحوه‌ی اصرار بر یکسان بودن در جزئی‌ترین مسائل، می‌شود، حدیث مفصلی از همسانی‌ها خواند.
این طبقه دیگر از این که خود را در قبال «مستضعفین» مسئول نمی‌داند، ناراحت نیست و از حضور در میان آنان اکراه هم دارد، مگر آن که مصلحت و یا ضرورتی، اجرای شویی تبلیغاتی و یا خود نشان‌دادنی عاطفی را –آن هم با شیوه‌ی مشمئز کننده‌ی این طبقه- ایجاب کند. 
مدیران در دهه‌ی چهارم انقلاب!، مستضعفین را به صورتی کاملا رسمی و بی‌هیچ تعارفی - و بی‌هیچ خجلتی حتی- فراموش کرده‌اند. 
گویا که فقر و محرومیت و استضعاف را از اجزاء لاینفک جامعه‌ی انسانی و امری اجتناب ناپذیر می‌دانند که نه مسئولیتی در قبال آن وجود دارد و نه وجود این مساله، دردی برای جامعه است و این درک، برای این طبقه تثبیت شده است.
خوش و راحت و بی‌تفاوت‌اند و درد و احساس درد را منسی کرده‌اند. می‌بینند اما نمی‌فهمند و می‌دانند، اما هیچ دردشان نمی‌گیرد. همه چیز عادی است. همه چیز سر جای خودش هست.
این بیماریِ مسریِ دیدن و دانستن و در عین حال درد نکردن، ما را هم دچار کرده است انگار.
«مدیران» در جمهوری اسلامی، به یک طبقه‌ی اجتماعی خاص تبدیل شده‌اند و هر چه که از مبدأ انقلاب به این سوی‌تر می‌آییم، این طبقه، وجهِ تمایزش را با عموم جامعه، شدت بیشتری می‌بخشد.
کاوش گمشدگانی که یک دلیلِ عمده‌ی فقدانشان، بنیان نهادن ساختار جدیدی از ادبیات، با تعریف عباراتِ‌ نو به جای کلیدواژگانِ سابق و یا تخلیه‌ی معناییِ کلمات قدیمی است. لازم است برای روشن‌تر شدن مبحث، چند نمونه به اختصار، ذکر شود:
واژه‌ی «مستضعف» که بار معنایی خاصی را توام با مسئولیتی بر گردنِ مدیران و آحاد جامعه برای رفع علل «استضعافِ» پیش آمده بار می‌کند، کم‌کم به «قشرِ آسیب‌پذیر» و «دهک‌های پایین درآمدی» تبدیل و از معنای خود، به آهستگی وانهاده شده است و «استضعاف» دیگر معلولِ کارکردِ برآیندی از اقداماتی که به ضعیف نگه‌ داشته و پنداشته ‌شدنِ مستضعفین انجامیده دانسته نمی‌شود، بلکه علتِ قائم بر وجود خودِ «مستضعفین» قلمداد می‌شود. در این معنای جدید، دلیل ضعیف ماندن و یا ضعیف پنداشته شدنِ «مستضعف»، ذات خود او دانسته می‌شود و طبعاً کسی در قبال رفع این «استضعافِ» ذاتی، نباید مسئولیت خاصی داشته باشد و هر کمکی برای رفع «استضعاف»، لطفی است بر او و نه تکلیفی واجب بر گردن همگان.
و یا از همین جنس، واژه‌ی «محروم» با جایگزین شدن عبارت «کمتر برخوردار» تلطیف شده است. در معنای جدید، حرف، دیگر از برخورداری و کیفیت آن است و نه «محرومیت» و علت آن. 
به همین منوال، عبارت «کوخ‌نشین» را هم با تعبیرِ «حاشیه‌نشین» به حاشیه برده‌اند تا ضمن بی‌وجه کردنِ استفاده از عبارتِ مقابلِش -یعنی «کاخ‌نشین»- دامان متنِ جامعه و مدیران از وضعیتی که به قول آن‌ها بر حواشی حاکم شده است -و گویا متن جامعه از این حاشیه بر کنار و نسبت به آن بلاتکلیف بوده است- زدوده شود و علاوه بر آن، «کوخ‌نشینی» را نه مولود معضلِ «کاخ‌نشینی»، بلکه «حاشیه‌نشینی» را معضلی تحمیل شده بر جامعه قلمداد کنند؛ تا هم مدیران، مسئولیت گرانی که بر گردن دارند را وانهند و هم از پلیدیِ معضلِ «کاخ‌نشینی» که هم مدیران با سرعتی بیشتر و هم دیگر طبقات بالانشین جامعه را به خود دچار کرده است، بر حذر بمانند.
ادبیات جدیدِ مدیران، ادبیات خودتطهیری، فرافکنی و بی‌مسئولیتی، اما در عین حال بالانشینی است که از آن روی که اقویا –من جمله خودش- را به خودی خود قوی و ضعفا را به خودی خود ضعیف می‌داند، دوست دارد بر قشر ضعیف جامعه، نگاهی منفصل از مسئولیت و دغدغه داشته باشد. (خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به  فارس)

Saturday, February 6, 2016

ایران- فرمانده ارتش بحرین فتنه گری رژیم ایران دربحرین

این روزها اخبار دخالت های رژیم ایران در منطقه  در صدر موضع گیریهای سران ومسٔولین دولت های منقطه  شده است روزی نیست که کشورهای منقطه  اعتراض به دخالت های رژیم ایران را نکنند لازم به یاد آوری است که طی سالیان متمادی شورای  مقاومت ایران  وسازمان مجاهدین خلق ایران و رئیس جمهور مقاومت ایران خانم مریم رجوی پیوسته  بار ها وبارها نسبت به خطر دخالت های رژیم ایران در منقطه را هشدار دادند ولی متاسفانه دولت مردان غرب مشغول مماشات با این رژیم ایران بودند و حالا نتایج همین بی توجهی را درکشتارمردم بیگناه  سوریه و عراق و یمن و بحرین و عربستان سعودی و...سایر کشورها می توانیم ببینیم ورژیم ایران با سپاه پاسداران ایران ونیروی تروریستی قدس و قاسم سلیمانی و ومزدوران برون مرزی خود 9بدر و حزب شیطان و همچنان مردم بیگناه منقطه را قتل عام و کشتار می کند آیا وقت آن نرسیده دستان این اختابوس مرگ را قطع کنید ؟و مماشات را با اوپایان بدهید ؟


ژنرال شیخ خلیفه بن احمد خلیفهفرمانده ارتش بحرین نسبت به فتنه‌گری رژیم ایران هشدار داد.
وی که روز 15بهمن94 با روزنامه الأیام مصاحبه می‌کرد گفت: رژیم ایران دارای نیاتی خصمانه و فتنه‌گر است و به اقدامهای تحریک‌آمیز علیه کشورهای همسایه دست می‌زند.

ژنرال شیخ خلیفه بن احمد سرمایه‌گذاری رژیم ایران بر روی گروه‌های نیابتی برای اجرای توطئه‌های مختلف را افشا کرد.



Friday, February 5, 2016

ایران- پیام تسلیت مریم رجوی به مناسبت درگذشت آقای عباس پیش‌بین



پیام تسلیت خانم مریم رجوی به مناسبت درگذشت آقای عباس پیش‌بین

درگذشت نابهنگام آقای عباس پیش‌بین‌ از یاران ارجمند مجاهدین و مقاومت ایران در ایتالیا برای من و خانواده بزرگ مقاومت ایران تأثربار و تأسف‌انگیز است.به روان پاکش که از ۳۷ سال پیش در تکاپوی مبارزه برای آزادی ایران بود و به فعالیت‌های بسیاری در دفاع از حقوق مجاهدان اشرفي دست زد، درود می‌فرستم.

مطمئنم که راهی که او در تمام عمر با ایمان و وفاداری طی کرد، در نسل جوان و پرشور ایران، به مقصد نهایی خواهد رسید.


به همسر و دختر گرامی‌اش و به جامعه ایرانیان مقیم ایتالیا به‌ویژه هواداران مجاهدین و مقاومت ایران تسلیت می‌گویم.یاد عباس‌ پیش‌بین و مبارزه و تلاش صمیمانه او در صفوف این مقاومت همیشه زنده است.

گرامی باد یادوخاطره عباس پیش بین

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که روز چهارشنبه14 بهمن1394، مجاهدین و مقاومت ایران، یکی از پرشورترین یاران با وفا و صمیمی خود را در کشور ایتالیا از دست دادند.
او که درآخرین روزهای زندگی پر تلاش خود نیز در تظاهرات بزرگ نه به روحانی در پاریس در 8بهمن، با پرچم ایران و فریاد آزادی و نه رژیم ولایت فقیه نیز فعالانه شرکت داشت، روز چهارشنبه بر اثر بیماری قلبی که مدتها از آن رنج میبرد، چشم از جهان فرو بست.
عباس پیش بین، 59 ساله، متولد تهران، دانشجوی سابق رشته مهندسی آرشیتکت، از اشرف نشانانی بود که بیش از سی و پنج سال در سنگر فعالیت سیاسی و اجتماعی علیه رژیم پلید آخوندی و در حمایت از مجاهدین دمی از پا ننشست.
آشنایی عباس با مجاهدین و فعالیتهای مبارزاتی دربرابر دیکتاتوری آخوندی، به دوران کاندیداتوری برادر مجاهد مسعود رجوی برای ریاست جمهوری در سال 1358 بر می‌گردد که او در این دوران فعالانه به کارهای سیاسی و تبلیغی در ایران پرداخت. سپس برای ادامه تحصیل به ایتالیا رفت و در شهر «ساساری» مقیم شد.
عباس پیش بین هوادار سازمان مجاهدین خلق قهرمان ایران
بعد از تشکیل انجمنهای هوادار سازمان مجاهدین خلق در ایتالیا، او نیز در کلیه فعالیتهای انجمن، بصورت فعال شرکت داشت، هرچند که دفتر مقاومت در رم بود و طی فاصله آن تا محل اقامت عباس، حدود 24ساعت بصورت زمینی زمان میبرد، ولی با وجود تضادهای زیادی که داشت، همیشه در تمامی برنامه های انجمن شرکت میکرد و در همه حال عاشقانه به حمایت خود از سازمان چه در زمینه های سیاسی و تبلیغی و افشاگری علیه رژیم و چه همیاری و کمک مالی مصرانه ادامه میداد. علیرغم اینکه وی در شهری بود که ایرانیان کمی بودند و همسر و فرزندش ایتالیایی بودند، اما عشق به آرمان آزادی مردم ایران آنچنان در وجود او شعله ور بود که طی 35 سال اخیر بر محیط اطراف و خانواده اش همواره تأثیرگذار بوده و همه را جذب میکرد. چرا که بگفته خودش آزادی مردم ایران را در رهبری و در آرمان مجاهدین یافته بود و همیشه میگفت«امیدوارم که در این راه ثابت قدم باشم»
در جریان کودتای ننگین 17ژوئن با شوری مضاعف در اعتصاب غذا که توسط اشرف نشانان سازماندهی شده بود شرکت فعال داشت و با وجود اینکه از سلامتی زیادی برخوردار نبود همچنان مقاوم و استوار در اعتصاب غذا شرکت کرد.
یکی از ویژگیهای عباس که او را در شهر ساساری به آن میشناختند این بود که با تمام نیرو برای یاری رساندن به مجاهدین از تمام امکاناتش استفاده میکرد. در گردهماییهای بزرگ مقاومت همیشه هیأتهایی از شهرداری و منتخبان شهر ساساری را سازماندهی میکرد و به پاریس دعوتشان میکرد.
او درجلب حمایت وکلا و حقوقدانان برای دفاع از حقوق مجاهدان اشرفی نیز بسیار فعال بود.
عباس به رغم بیماری قلبی که داشت، هیچوقت پشت این بیماری برای شرکت در فعالیتهای افشاگرانه و سیاسی علیه دیکتاتوری آخوندی در اقصی نقاط جهان، نمی ماند و برای شرکت دراین برنامه ها مشتاق و از یاران ثابت قدمی بود که در همه تظاهرات و گردهماییها در اروپا و آمریکا حضوری فعال و خستگی ناپذیر داشت.
عباس پیش بین هوادار سازمان مجاهدین خلق قهرمان ایران
در تظاهرات “نه به روحانی» و”نه به رژیم ولایت فقیه » در پاریس که در 8بهمن، یک هفته قبل از ضایعه دریغ انگیز درگذشت او برگزارشد، شرکت داشت و همراه با جمعیت پرشور شرکت کننده فریاد رهایی ایران و ایرانی را سرداد.
قبل از شرکت در این تظاهرات، خود او، علیه شیادی آخوند روحانی و نیرنگهای استبداد مذهبی، کمپینی در شهر ساساری راه انداخته و با برگزاری میز کتاب و انجام افشاگری علیه روحانی جنایتکار در مقابل دادگاه این شهر، به جمع آوری امضا از وکلا و شهروندان، علیه آمدن روحانی به ایتالیا و فرانسه پرداخت.
او با تک تک سلولهایش به رهبری مقاومت عشق می ورزید و میگفت: من شاید فردا ایران نباشم و ایران را نبینم ولی آزادی ایران را در مسعود و مریم می بینم.
وی در مرزبندی با عوامل وزارت اطلاعات و خیانتکاران سرسپرده به دشمن علیه مقاومت و مجاهدین مواضعی استوار داشت و آنها طرد و افشا می کرد.
وقتی خبر حملات جنایتکارانه موشکی به لیبرتی را میشنید در عین حال که بسیار برافروخته میشد اما میگفت حالا که دشمن این عزیران را مورد حمله قرار می دهد، ما باید در دفاع از حقوق آنها و برای حفاظت آنها فعالیتهایمان را بیشتر کنیم و خود نیز اثبات گر همین تعهد خود بود و در سرما و گرما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد.

یادش گرامی و راهش پررهرو باد


عباس پیش بین هوادار سازمان مجاهدین خلق قهرمان ایران



Sunday, January 31, 2016

ایران- جلسه «همبستگی منتخبین فرانسه با مقاومت ایران در برابر افراطی گری تحت نام اسلام»


مریم رجوی: کمک به مدعیان دروغین میانه‌روی در ایران، به ماشين سرکوب و صدور تروريسم سوخت ميرساند

روز یکشنبه ۴ بهمن (۲۴ژانویه۲۰۱۶) جلسه‌یی در دفتر شوراي ملي مقاومت ايران، با حضور مريم رجوي و با شرکت شخصیتهای سیاسی و منتخبان فرانسوی زیر عنوان «همبستگی منتخبین فرانسه با مقاومت ایران در برابر افراطی‌گری تحت نام اسلام» برگزار شد.
مریم رجوی در سخنرانی خود گفت: روحاني که در هنگام انتخابات ریاست جمهوری رژیم ادعا می‌کرد اعتدال خواهد آورد، چند روز دیگر با یک بیلان شوم به اروپا می‌آید: دو هزار اعدام، سرکوب اقلیتهای مذهبی، اعدام پی‌درپی زندانیان سیاسی،
موشک‌باران لیبرتی، گسترش فقر و بیکاری و رکود در جامعه ایران، تشدید دخالتهای مرگبار در سوریه و عراق، جنگ‌افروزی در یمن، تروریسم در کویت و بحرین، تست موشکهای جدید و …
مریم رجوی تأکید کرد: روحانی می‌خواهد با سفر به اروپا ضعف و انزوای رژیم را بپوشاند. او تلاش می‌کند با مدره‌نمایی اعدامها در ایران و نقش آخوندها در کشتار سوری‌ها را بپوشاند.
مریم رجوی افزود:‌ مردم ایران انتظار دارند که فرانسه به فریبکاریهای او میدان ندهد. شایسته است که فرانسه در کنار مردم ایران بایستد. این هم دفاع از انسانیت است، هم دفاع از ارزشهای فرانسه و هم یک سیاست صحیح.
مریم رجوی  افزود:‌ برخی حامیان ملاها می گویند روحانی از این سیاستها جداست. اما روحانی خود را از این سیاستها‌ جدا نمی‌کند. او از اعدامها دفاع می‌کند، از دیکتاتوری بشار اسد حمایت می‌کند، برای گسترش موشکهای سپاه پاسداران تلاش می‌کند و همیشه مدافع تئوکراسی است.
شماری از شخصیتهای سیاسی و شهرداران و منتخبان مردم فرانسه از جمله راما یاد، وزیر سابق حقوق بشر؛ دومینیک لوفور نماینده مجلس ملی؛ استاندار افتخاري ايو بونه ، ژان پل ژاندون شهردار سرژي، برونو ماسه شهردار ويليه آدام، كلو كريگیر شهردار آنير سور اواز، خليد ال فرا، ژان پیر بکه شهردار سابق اور سوراوآز، ژاك فيت شهردار سابق نوويل سوراوآز ، ژيلبر مارساك شهردار سابق ژويي لو موتيه، خانم سیلوی فاسیه شهردار پن، آرماند ژآکمن شهردار موسي لوويو، هروه توگوئه شهردار ويلپاريسي و سئواد آنسلو به نمایندگی از منتخبان استان سن اٍ مارن، دومینيك بايي شهردار ووژور ، محمد شرفاوي، بوعلم بن خلوف، به نمایندگی از منتخبان استان سن دنی، ژاکی دومینی شهردار اورس در این اجلاس سخنرانی کردند.

مریم رجوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم ایران هفته گذشته به ناچار اجرای توافق اتمی را آغاز کرد گفت:‌ با افشاگریهای مقاومت ایران و تحریم جامعه جهانی رژیم آخوندی مجبور شد از پروژه‌های شوم اتمی خود دست بکشد. این تجربه خیلی مهمی بود و ثابت کرد که این رژیم فشارپذیر است.
 وی تأکید کرد که اکنون زمان آن است که این رژیم را وادار به توقف اعدامها و آزادی زندانیان سیاسی کرد. رژیم باید حمله به پناهندگان کمپ لیبرتی و برنامه موشکی‌اش را متوقف کند. تنها راه صلح و ثبات در منطقه خلع ید از رژیم در منطقه، در سوریه و عراق و لبنان و یمن و ... توقف کشتار مردم بیدفاع سوریه است.
مریم رجوی با ابراز انزجار از واقعه هولناک ۱۳نوامبر در فرانسه گسترش انفجاری گروه داعش را از عواقب ویرانگر سلطه‌جویی ملاها در منطقه خواند و گفت: وقتی ملاها به کمک رژیم‌های دست‌نشانده خود در عراق و سوریه مردم را سرکوب کردند، فرصت برای گسترش داعش فراهم شد.
مریم رجوی گفت: قرآن گفته است که در دین اجباری وجود ندارد. به‌این دلیل ما قاطعانه احکام شریعت ملاها را که برخلاف اسلام است، رد می کنیم.ما حکومت استبدادی را رد می‌کنیم. چه با نام ولایت فقیه در تهران چه با نام خلافت یا دولت اسلامی.اسلام حقیقی مدافع آزادی و برابری زنان است، خواهان حاکمیت مردم است، و به بردباری فرا می‌خواند.
در این برنامه همچنین چند قطعه موزیک زیبا توسط استاد محمد شمس و حمیدرضا طاهر زاده از موسیقیدانان و هنرمندان عضو شورای ملی مقاومت اجرا شد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴بهمن ۱۳۹۴ (۲۴ژانویه ۲۰۱۶)

Saturday, January 30, 2016

ایران-بازدید حسن روحانی از پاریس: شهادت قوی یک مخالف ایرانی


بازدید حسن روحانی از پاریس: شهادت قوی یک مخالف ایرانی: فیگارو ۷بهمن ۱۳۹۴ به قلم:‌ مریم رجوی امروز کشور من، ایران، بالاترین نرخ اعدام نسبت به جمعیت را درجهان داراست. در ماه دسامبر مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به افزایش اعدامها در ایران ابراز نگرانی نمود و خواستار آن شد که در «قانون و در عمل» به محدودیتهای...



Thursday, January 28, 2016

ایران- تظاهرات ایرانیان آزاده در پاریس علیه سفرروحانی به فرانسه


تظاهرات ایرانیان در مرکز پاریس علیه سفر آخوند روحانی به پاریس

روز چهارشنبه ۷ بهمن ( ۲۷ ژآنویه) ، ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در پاریس در اعتراض به پذیرش آخوند روحانی به فرانسه، تظاهرات بزرگی را در مقابل مجلس ملی فرانسه برگزار کردند. در این تظاهرات اعضای برجسته ای از مجلس ملی فرانسه و سنا و آقای پرویز خزایی و خانم دولت نوروزی به سخنرانی پرداختند.

خانم مریم رجوی گفت استقبال از روحانی باعث گسترش سرکوب در ایران و جنگ افروزی بیشتر در منطقه می گردد
خانم مريم رجوي در ارتباط با سفر روحاني رييس جمهور رژيم آخوندي به ايتاليا و فرانسه گفت: روحاني به عنوان یک ملا،  مدافع تئوکراسی است و به وفاداری به ولایت فقیه سوگند خورده است.  او در 37 سال گذشته يكي از بالاترين مسئولان فاشيسم ديني حاكم بر ايران بوده و در همه جنايتهای آن دست داشته و به واسطه جنايت عليه بشريت بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.
ایران: فراخوان به محکومیت اعدام زندانی سیاسی فردین حسینی در آستانه سفرروحانی به اروپا 

تظاهرات ایرانیان در مرکز پاریس علیه سفر آخوند روحانی به پاریستظاهرات ایرانیان در مرکز پاریس علیه سفر آخوند روحانی به پاریس















Friday, January 15, 2016

ایران- اعدام هوشنگ زارع هنگام بازداشت کمتر از18 سال سن داشته است.


ایران- اعدام هوشنگ زارع هنگام بازداشت کمتر از18 سال سن داشته است. 


کارنامه سراسر جنایت شکنجه واعدام  رژیم آخوندی درایرانهرروز قطورتر می شود متاسفانه جامعه جهانی هنوز هم درحال مماشات با سران جنایتکار ایران هستند کسانیکه در استمرار جنایات این رژیم که  35سال ارامه دارد  نقش فعالی دارند و دولت مردان غرب ازکیسه مردم و مقاومت ایران هرروز می پرازند تا که این رژیم پابه گور سرپا بماند.
همین دیروزدژخیمان خامنه ای 3 زندانی را روز چهارشنبه 23دی در محوطه زندان عادل آباد شیراز اعدام کردند.
گفته می شود یکی از این زندانیان که هوشنگ زارع نام داشت، هنگام بازداشت کمتر از18 سال سن داشته است. 

همچنین گفته می شود دو زندانی دیگر روز چهارشنبه همراه هوشنگ زارع در زندان عادل آباد شیراز اعدام شدند.

دستگاه قضایی رژیم تاکنون در مورد این اعدامها اطلاع رسانی نکرده است. 
رژیم ضدبشری آخوندی در هراس از گسترش اعتراضات مردمی در آستانه نمایش انتخابات بر دامنه سرکوب، به‌ویژه مجازات وحشیانه اعدام افزوده است، به‌نحوی که تنها طی هفته گذشته بیش از 20 زندانی را در شهرهای مختلف به داری آویخت
از جمله روز شنبه 19دی دو زندانی در زندان مرکزی رشت اعدام شدند
: این روزها مقاومت ایران فراخوان به تظاهرات  تحت عنوان 


  نه به آخوند روحانی در پاریس - محکومیت سفر رئیس‌ جمهور اعدام

:که شخصیت های مختلف این سفر را محکوم کردند  

پیام های شخصیت های سیاسی، حقوق بشری و مذهبی به محکومیت سفر آخوندک  شیاد و رئیس جمهور رکوردار اعدام به پاریس
رئیس مشترک جنبش مراپ :  استقبال از یک دیکتاتور اشتباه اخلاقی و سیاسی است. زیرا با استقبال از روحانی، جنایاتی که در ایران صورت می گیرد را می پوشاند. و این رژیم را در ادامه جنایاتش تشویق می کند
شرایط در ایران هر روز بدتر می شود و همه روزه شاهد اعدامها و شکنجه، قطع عضو و نقض افزایش یابنده حقوق بشر هستیم. میثاق حقوق بشر اولین بار در فرانسه اعلام شد و فرانسه را کشور حقوق بشر می نامیم که نباید یک دیکتاتور را بپذیرد. آنهم بدتر نوع آن یعنی دیکتاتوری مذهبی را. .ادامه مطلب کلیک کنید 

درهمین رابطه بارها خانم مریم رجوی نقض حقوق بشر مردم ایران را محکوم کردم



همچنین خانم مریم رجوی طی سخنرانی دراجلاس بررسی نقض حقوق بشردرایران درفرانسخ د گفتند....برای مطالعه کلیک کنید .


خانممریم رجوی طی بیانیه ای فردا ایران را تشریح کردند از جمله اینکه ایران فردا بدون اعدام ..برای اطلاع بیشتر متن بیانیه را با کلیک میتوانید مطالعه کنید 


همه باهم با حمایت از طرح های آینده ایران مریم رجوی میتوانیم نقش مهمی درساختن ایران آزاد داشته باشیم . تلاش کنیم برای میهن درزنجیرمریم رجوی را برای مردم ایران به ارمغان ببریم .



Wednesday, January 13, 2016

ایران -فراخوان به تظاهرات «نه» به روحانی در پاریس


فراخوان کمیته برگزاری تظاهرات «نه» به روحانی در پاریس کلیک کنید

 برای اینکه اعتراض خودمان را به مماشات غرب با این رژیم جنایتکاری که روزانه جوانان میهن ما ایران  را به تیرک اعدام می سپارد را نشان بدهیم برای اینکه به دنیا نشان بدهیم 
مردمایران شایسته بهترازاین آخوند ها هستند وبگوییم که 35سال است پاسخ مردم ایران به این رژیم نه بوده 
و این را در حماسه ومبارزه فرزندان رشید خود در‍پایداری پرشکوه دراشرف و لیبرتی در محاصره وخطر ... ودرزندان ها ودراعتراضات اقشارمختلف مردم ،کارگران ،معلمین ،‍پرستاران ..... نشان داده است 


همانطور که بارها خانم مریم رجوی گفتنداین رژیم با سرکوب و شکنجه به حیات ننگین اش ادامه می دهدو مستمرا نقض حقوق بشر میکند ‍‍پس بیایید همصدا فریاد بزنیم
 مرگ برخامنه وولایت فقیه ودیکتاتوری 
 زنده باد ارتش آزادی 




همچنین مریم رجوی در راه حل سوم گفتند :
در ديماه 1383(دسامبر 2004)، در سخنراني در پارلمان اروپا، با  ارائه راه حل سوم چشمانداز روشني در قبال بحران ايران ـ كه جهان از فرجام آن در تشويش بود ـ ايجاد كرد. 
مریم رجوی گفت :« در پاسخ به بحران ايران، معمولا از دو گزينه صحبت ميشود. يكي سازش با رژيم آخوندي با هدف مهار يا تغيير تدريجي, كه اين سياست, در دو دهه گذشته, توسط كشورهاي غربي دنبال شده است. گزينه ديگر, سرنگوني ملايان از طريق جنگ خارجي است مانند آنچه در عراق روي داد و هيچكس خواستار تكرار آن در ايران نيست.  
‍پس مردم ایران الترناتیو خودرا دارد و مریم رجوی والترناتیوو راه حل سوم که مریم رجوی  ارائٔه می کند ‍





مریم رجوی با طرح 10ماده ای  نظرگاه  شان را برای  ایران فردا بیان  کردند .

ایران -حقوق بشر- توقف اعدام به مناسبت روز جهاني عليه اعدام پاريس- 10اكتبر2015-1...

ایران – دیدار مریم رجوی باحامیان مقاومت درپاریس




  مریم رجوی درگردهمایی حامیان فرانسوی مقاومت ایران  درجشن سال نومسیحی  ازوقایع تلخ و دشواری که در سال 2015 برمردم جهان و بخصوص مردم فرانسه  و مردم سوریه وعراق ومردم خاورمیانه گذشت .مریم رجوی تاکید کرد .هرچقدر فرانسه وجهان بر  رژیم تهران که سرچشمه بنیادگرایی است متمرکز شودجهان به صلح وامنیت بیشتر نزدیک می شود




مریم جوی گفت :داعش قابل شكست است اما قدم اول شكست ديكتاتوري اسداست كه تحت حمايت پاسداران براي داعش فضاي حياتي ايجاد كرده 
مریم جوی گفت روحانی میخواهد چهره نفرت انگيز رژيم حاکم بر ایران  را بپوشاند.این فريبكاري اهانتي به وجدان مردم دنياست بطور واقعی کارنامه روحانی سیاه است
و روزانه جوانان ونوجوانان مردم ایران به چوبه های اعدام می س‍پارد بدلیل اینکه این رژیم یک رژیم قرون وسطی است وهرکاری هم بکند نمی تواند ‍پاسخگوی خواسته های مردم باشد 
مریم رجوی گفت :  همچنین سال ۲۰۱۵ را سال گسترش سرکوب به ویژه مجازات وحشیانه اعدام و تشدید سرکوب زنان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف در ایران خواند. وی افزود: تحت ریاست جمهوری آخوند روحانی که مدعی «میانه روی و اعتدال» است، صرفا در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰۰تن اعدام شده اند. همچنین به خواست و تحت فرماندهی رژیم آخوندی با ۸۸ موشک مجاهدان لیبرتی را مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن ۲۴مجاهد و جراحت شمار دیگری از ساکنان شد.