Showing posts with label زندانیان سیاسی. Show all posts
Showing posts with label زندانیان سیاسی. Show all posts

Sunday, March 20, 2016

ایران-مریم رجوی عید نوروز، جشن فرارسیدن حتمی بهار و آزادی و شادکامی است


مریم رجوی- عید نوروز، جشن فرارسیدن حتمی بهار و آزادی و شادکامی است




29اسفند، 1394
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک! 

هموطنان عزیز!
مادران و پدران گرامی!
برادران و خواهران عزیرم!
مریم رجوی گفت  جوانان پرشور و نوجو و نوخواه ایران زمین!
زنان و مردان دلیر در زندانهای سیاسی که در بند و اسارت به استقبال نوروز می‌روید،
مجاهدان قهرمان در زندان لیبرتی که پیام‌آور بهار و نوروز ایران‌زمین هستید،
ایرانیان دور از وطن در چهار گوشه جهان که با نوروز و سفره هفت‌سین، ایران، این زیباترین وطن را، به خانه و خانواده خود می‌آورید،
حلول سال نو، عید نوروز و آغاز بهار بر همه شما مبارک!
باشد که فرخندگی نوروز، همه روستاها و شهرهای کشورمان و تمام روزها و لحظه‌های زندگی شما را فراگیرد و دیوهای عمامه‌ به‌سر را براندازد. باشد که بنا‌ به دعای زرتشت:
منش بد شکست بیابد، منش نیک پیروز شود،
دروغ شکست بیابد و راستی بر آن چیره شود.

مریم رجوی گفت هموطنان عزیزم
نوروزی و شادکامی، اگر ‌چه به سرقت رفته، اما حق شماست. آزادی و رفاه و امنیت حق شماست. حقوق‌بشر، انتخابات آزاد و جدایی دین و دولت حق شماست. مبارزه برای یک زندگی عادلانه و یک کشور بدون اعدام و شکنجه و قیام برای به زیر کشیدن ولایت فقیه حق شماست. این حق را باید به کرسی نشاند و غاصبان و سرکوبگران را سرنگون کرد. در این مسیر، ما همه یک دل و یک تن واحدیم. به قول مسعود «هر کس که خواهان سرنگونی استبداد دینی و آزادی و حاکمیت جمهور مردم و رأی مردم است با ما و ما با او هستیم».


مریم رجوی گفت خوشا پایداری و استقامت شما که سال گذشته سایتهای بمب اتمی را متلاشی و تعطیل کرد حالا نوبت درهم‌شکستن پاسدارخانه‌ها و بی‌دادگاهها و شکنجه‌گاههاست.
مریم رجوی گفت خامنه‌ای می‌خواست رژیمش را از چاله عقب‌نشینی اتمی بیرون بیاورد؛ اما در نمایش انتخابات‌ کل حکومت را به چاه انداخت. او می‌خواست در یمن و سوریه راه نفس رژیمش را باز کند. اما در یمن شکست خورد و در سوریه، مهم‌ترین فرماندهانش را به کشتن داد و به‌چنان وضعیت نزاری رسید که دست‌ به‌دامن دولت روسیه شد. هر چند که روسیه هم، به‌رغم‌ تمام بمبارانها و کشتارها در آنجا دوام نیاورد و باز هم رژیم بی‌پشتوانه شد.
مریم رجوی گفت پس به کارگران، معلمان، پرستاران و به‌خصوص به شما مادران‌ و زنان و مردان آزاده‌یی که در برابر اوین به‌اعتراض برخاستید، می‌گویم این شمایید که عید را می‌آورید.

شما که در زندانها مقاومت می‌کنید، زندانیانی که جشن چهارشنبه‌سوری برگزار کردید و شما که فروزانتر از پیش در گوهردشت، شعار می‌دادید: «بزن آتش به اصل ولایت»، بله شما هستید که عید را می‌آورید!
مریم رجوی گفت شما که به مردم فقرزده و تهیدست کمک می‌کنید و شما که در پیرامون خود، صلح و صفا و اعتماد و دوستی بذل می‌کنید، شما عید را می‌آورید!
عید آزادی با اراده‌های شما نزدیک می‌شود.
صدسال به‌ از این سالها.
بهاران خجسته، نوروز پیروز و آغاز سال ۱۳۹۵ بر همه شما مبارک.

Saturday, March 19, 2016

ایران- پیام تبریک سال نو - زندانیان سیاسی بند چهار گوهردشت

 پیام تبریک سال نو -  زندانیان سیاسی بند چهار گوهردشت




هم میهنان عزیز: عیدتان مبارک
فرا رسیدن بهاری نو و احیاء مجدد طبیعت، هم زمان با فرا رسیدن عید نوروز بر همه هم میهنانمان مبارک و خجسته باد...
در سالی که گذشت بار دیگر شاهد قول و قرارهای پوچ و واهی بودیم که به طبیعت این حکومت اقتضای آن را دارد و به موانع موجود اجازه آن را می دهد. چندان زمانی نمی گذرد که خیلی ها به باند رفسنجانی - روحانی دل بسته بودند، بعد به برجام و توافق اتمی دل خوش کردند و آنگاه به وعده برنده شدن جناح "اعتدال" و خلاصه بزک نمیر بهار میاد... و یا انشاءالله این دفعه دیگر گربه است ...
ولی حال بعد از یکسال و بعد از همه آن وعده و وعیدها، باز هم شاهد آن بودیم که:حقه "فریب" بدان مهر و نشان است که بود!با وجود اینکه همه آن مدعیان دروغین میهن پرستی و ملی گرایی و یا بعضا گمراهان به اصطلاح مذهبی، به کمک حاکمیت جهل و سرکوب شناخته بودند ... و زمانی هم صدا با آن از به اصطلاح "حق هسته ای" دفاع می کردند و زمانی "داعش" را خطر اصلی در منطقه معرفی می کردند و روزگاری بودن در سوریه را برای دفاع از تمامیت ارضی ایران مثبت قلمداد می کردند... حال که خود حکومت یک به یک از همه آنها عقب نشسته دیگر جز آویزان شدن به عبای روحانی چاره ای ندارند، چون هیچگاه خودشان فی نفسه نه اصالتی داشته اند و نه جسارت بیان حقیقت را !!!ولی حال بعد از یکسال و بعد از همه آن وعده و وعیدها، باز هم شاهد آن بودیم که:حقه "فریب" بدان مهر و نشان است که بود!با وجود اینکه همه آن مدعیان دروغین میهن پرستی و ملی گرایی و یا بعضا گمراهان به اصطلاح مذهبی، به کمک حاکمیت جهل و سرکوب شناخته بودند ... و زمانی هم صدا با آن از به اصطلاح "حق هسته ای" دفاع می کردند و زمانی "داعش" را خطر اصلی در منطقه معرفی می کردند و روزگاری بودن در سوریه را برای دفاع از تمامیت ارضی ایران مثبت قلمداد می کردند... حال که خود حکومت یک به یک از همه آنها عقب نشسته دیگر جز آویزان شدن به عبای روحانی چاره ای ندارند، چون هیچگاه خودشان فی نفسه نه اصالتی داشته اند و نه جسارت بیان حقیقت را !!!ولی حال بعد از یکسال و بعد از همه آن وعده و وعیدها، باز هم شاهد آن بودیم که:حقه "فریب" بدان مهر و نشان است که بود!با وجود اینکه همه آن مدعیان دروغین میهن پرستی و ملی گرایی و یا بعضا گمراهان به اصطلاح مذهبی، به کمک حاکمیت جهل و سرکوب شناخته بودند ... و زمانی هم صدا با آن از به اصطلاح "حق هسته ای" دفاع می کردند و زمانی "داعش" را خطر اصلی در منطقه معرفی می کردند و روزگاری بودن در سوریه را برای دفاع از تمامیت ارضی ایران مثبت قلمداد می کردند... حال که خود حکومت یک به یک از همه آنها عقب نشسته دیگر جز آویزان شدن به عبای روحانی چاره ای ندارند، چون هیچگاه خودشان فی نفسه نه اصالتی داشته اند و نه جسارت بیان حقیقت را !!!معلوم نیست که دیگر قرار است چه بلایی بر سر این مملکت بیاید که دیگر نیامده است!
در شرایطی که تمامیت رژیم «بدون توجه به این جناح و آن جناح» با انبوه مسائل و محکومیت های بین المللی مواجه است، در شرایطی که وضعیت اقتصادی با نرخ وحشتناک رکود و تورم به آستانه انفجار رسیده و طبق آمار خودشان 15 میلیون جوان بیکار به تهدیدی امنیتی و بسیار جدی تبدیل شده، در شرایطی که توسط کشورهای همسایه و منطقه در انزوای منطقه ای قرار گرفته اند، جهت مزاح و خنده هم میهنان عزیزمان در آستانه عید نوروز و در انتهای این تبریک بهاری ... به عرض می رسانیم که:
با آرزوی خلاصی از ستم و اختناق
زنده باد آزادی



فلذا پیوسته به این جناح و آن جناح حکومت آویزان گشته اند... گویی که این دور باطل انتقال قدرت از این جناح به آن جناح تا ابد ادامه دارد... و لاجرم اگر به این جناح اعتدال و تدبیر و ... آویزان شویم، وضعیت چنین می شود و چنان...نوابغ و نخبگان مسئول زندان گمان می کنند که منشاء همه این خطرات از زندانیان سیاسی داخل زندان هاست که اگر این ها را با انبوه محدودیت و قطع ارتباط و ارسال پارازیت متمرکز و جلوگیری از ورود موبایل و ... محدود کنند بحران ها و تهدیدات امنیتی، اقتصادی، بین المللی و منطقه ای حکومت برطرف می گردد مصداق همان «استواری» که یکدفعه بعد از سقوط شاه، هنوز خبر به پاسگاه او نرسیده بود و «جاوید شاه» می گفت و مردم را به خاطر اهانت به اعلیحضرت، توبیخ می کرد... ما هم دور از چشم این "استوارهای" بی خبر از اوضاع سال نو را به همه هم میهنانمان تبریک و تهنیت می گوییم...زندانیان سیاسی بند چهار زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)